Heb je als bureau behoefte aan SEA-mankracht en daarnaast meer SEA-ervaring om bepaalde klanten goed te begeleiden? Neem dan zeker even contact op. Ik help verschillende online marketingbureaus bij het realiseren van de Google Ads doelenstellingen van de klanten. Vaker nog is het een combinatie van enerzijds optimaliseren van het betreffende Google Ads account en het opleiden van de SEA-specialisten anderzijds. Voor mij ontzettend leuk om mijn kennis over te dragen en krijg vaak goede reacties van SEA-specialist over de praktische kennissessie die we hebben.
Ik pak samen met de specialisten een Google Ads account erbij en zoomen dan helemaal in. Dat is vaak de meest leerzaamste en praktische aanpak.
Is de ingestelde ROAS-target bepaald omdat dit toevallig de ROAS was die er behaald werd in het account? Belangrijk is om te berekenen wat nou echt de onderkant ROAS is. Met als reden om te bekijken of bij een eventuele verlaging er significant meer conversieaantallen behaald kunnen worden. Vaak maak ik ook een vertaling tussen Cost of Sale en wat dan de ROAS is. Vooruit.. alvast.
ROAS | CoS |
2000% | 5% |
1500% | 6,60% |
1300% | 7,60% |
1250% | 8% |
1000% | 10% |
833% | 12% |
714% | 14% |
625% | 16% |
556% | 18% |
500% | 20% |
455% | 22% |
test
test
test
test